Obrada i isporuka traju od 2 do 4 radna dana

Besplatna dostava za narudzbe preko 99.99KM!!!

Kupovina na rate putem Intesa Sanpaolo shopping kartice

Pravilnik o rješavanju reklamacija

Shodno Zakonu o zaštiti potrošača BIH, ukoliko želite da uložite reklamaciju na proizvod koji ste kupili u našem online shopu, molimo Vas da pozovete Call centar 055/490-170 ili pošaljete e-mail sa Vašim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudzbine) na adresu onlinebih@djaksport.com i opišete kakav problem imate ( priložiti slike gdje se jasno vidi greška/oštećenje na proizvodu ).

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja paketa ustanovili da isporučena roba ne odgovara onoj koju ste poručili ili da podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas obavijestite u roku od 24h, pozivom na broj telefona 055/490- 170, ili da nam pošaljete Vaše podatke (ime, prezime, telefon, broj porudzbine) na e-mail onlinebih@djaksport.com, sa opisom problema koji imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku 8 dana od dana prijema reklamacije, preko e-maila ili putem telefona, odgovorićemo na uloženu reklamaciju i obavjestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko niste zadovoljni ishodom reklamacije, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača BIH, imate pravo na stručno mišljenje nadležnog instituta u Bosni i Hercegovini. Troškove vještačenja snosi kupac ukoliko institut za provjeru kvaliteta potvrdi ishod reklamacije donešene od strane ĐAK d.o.o. . Na osnovu rješenja nadležnog instituta izvršićemo dalje korake. Ovo rješenje dostavlja se kupcu u elektronskoj formi.

Troškove vraćanja artikla snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

CALL CENTAR
e-mail

055/490-170
onlinebih@djaksport.com

radnim danima 09-16h
subotom  09-13h

Đak Sport ©2024 Sva prava zadržana. Izrada Smart Web