• +10.000

    ARTIKALA

  • +100

    BRENDOVA

  • +700

    ZAPOSLENIH

ČESTA PITANJA

KONTAKT CENTAR – KORISNIČKA PODRŠKA

Kako mogu da dobijem informacije koje su mi potrebne?
Poštovani, informacije koje su Vam potrebne možete dobiti pozivanjem kontakt centra na broj 055/490-170. Takođe, možete nam se obratiti i putem live chata na samom sajtu, naših stranica na Facebooku ( Đak Sport BiH ) i Instagramu ( djaksportbih ) ili putem e-maila onlinebih@djaksport.com.

Koje je radno vrijeme kontakt centra?
Poštovani, radno vrijeme kontakt centra je radnim danima 09-16h, subotom 09-15h.
Nedjelja je neradni dan.

Da li kod vas mogu dobiti informacije vezane za radnje u drugim državama?
Poštovani, u mogućnosti smo da Vam damo informacije za artikle istaknute na sajtu www.djaksport.ba amijenjenom za tržište Bosne i Hercegovine, kao i za maloprodajne objekte u našoj zemlji. Ukoliko ste iz Srbije, Crne Gore ili Makedonije, možete poručivati na sajtovima namijenjenim tom tržištu ili se za dodatne informacije obratiti kolegama u tim zemljama.

MALOPRODAJNI OBJEKTI

Koje je radno vrijeme vaših radnji?
Poštovani, nemaju svi naši maloprodajni objekti isto radno vrijeme. Na samom sajtu, u odjeljku RADNJE lokacije, možete da provjerite koje je radno vrijeme one radnje u kojoj Vi nabavljate sportsku opremu. Dovoljno je da kliknete na mjesto i adresu radnje i prikazaće Vam se radno vrijeme radnim danima, subotom i nedjeljom. Ukoliko Vam je jednostavnije pozovite naš kontakt centar i operater će Vam pružiti potrebnu informaciju.

Kako mogu da dobijem direktno neku od Vaših radnji?
Poštovani, ukoliko Vam treba broj neke od naših radnji u potrazi za željenom informacijom, potrebno je da pozovete naš kontakt centar 055/490-170, kako bi Vas kolege usmjerile na određenu radnju.

Da li su cijene u radnjama iste kao cijene na sajtu?
Poštovani, popusti odnosno cijene istaknute na sajtu se odnose isključivo za online, odnosno na porudžbine putem sajta. Internet prodavnica je posebna prodajna jedinica i akcije na sajtu i u radnjama se često razlikuju. Ukoliko želite da kupujete u nekoj od naših radnji, koristite akcije koje su u radnji aktuelne, a sa kojima Vas upoznaju kolege pri posjeti.

Da li možete artikal koji mi treba da prebacite u radnju kako bih isti probao/la?
Poštovani, ukoliko želite da se uradi prenos artikla iz jedne u drugu radnju, potrebno je da odete u radnju i zamolite kolege da Vam urade prenos za artikal koji želite kupiti.

Kupio/la sam artikal koji mi ne odgovara preko internet prodavnice. Da li mogu da mijenjam taj artikal za veličinu ili neki drugi model u nekoj od vaših radnji?
Poštovani, artikal koji ste kupili preko naše internet prodavnice možete mijenjati za veličinu u radnji koja Vam je najbliža, ukoliko taj artikal radnja ima na stanju. Ukoliko želite zamjenu za neki drugi artikal, u tom slučaju postupak zamjene ide preko naše internet prodavnice. Neophodno je da kupljeni proizvod nije korišćen, odnosno da bude vraćen u istom stanju u kome je i kupljen, uz obavezno davanje na uvid dokaza o kupovini.

Kako da znam koje veličine su u ponudi?
Poštovani, na sajtu je prikazana kompletna ponuda. Pored slike svakog artikla, sa desne strane imate prikazan izbor dostupnih veličina. Kada stanete kursorom na kvadratić i on pocrveni, u zagradi će Vam se prikazati i evropska veličina. Veličine koje nisu prikazane, na žalost nemamo na stanju. Ukoliko smo dobili tabelu od proizvođača otvoriće se kad kliknete na TABELA VELIČINA. Ukoliko želite da posetite radnju u kojoj ima model koji želite, odaberite veličinu koja Vam je potrebna, pa potom kliknite na kvadratić u kome piše PRONAĐI i izlistaće se spisak radnji u kojima ima taj model u traženoj veličini.

Dešava se da je na sajtu istaknuto da je model u veličini koja mi je potrebna dostupan u određenoj radnji, ali kad odem tamo ispostavi se da to nije tačno. Kako da budem siguran?
Poštovani, sajt se ažurira 5 puta tokom svakog dana. Podaci koji su istaknuti su posljednji dostupni. Nažalost, ne postoji mogućnost da se sajt ažurira u svakom trenutku, posle svake obavljene kupovine u našim radnjama ili nakon svake porudžbine primljene putem sajta. Iz tog razloga je na sajtu istaknuto obaveštenje da ne garantujemo da su sve informacije u potpunosti ispravne. Svakako Vam je uvijek na raspolaganju mogućnost da željeni artikal poručite.

Koje su mogućnosti plaćanja u vašim radnjama?
Poštovani, u maloprodajnim objektima Đak sporta pored gotovinskog i kartičnog plaćanja, moguće je i plaćanje na odloženo i to:

  • putem administrativne zabrane ili potvrde ( u zavisnosti od vrste ugovora ) na period otplate do 5 mjesečnih rata, ukoliko Vaša firma ima sklopljen ugovor o poslovnoj saradnji sa Đak sportom. Minimalna rata ne može biti manja od 20KM. Za radnike Mtel-a, minimalna rata je 50KM
  • kreditnim karticama Unicredit banke, Raiffeisen banke i Intesa Sanpaolo banke na period otplate do 6 mjesečnih rata. Minimalan iznos za kupovanu mora biti 100KM

Želim da kupujem kod Vas putem administrativne zabrane. Pošto posedujem karticu za sindikalne kupce, da li to znači da mogu samo sa njom doći u radnju, bez obrazaca koje sam prije dostavljala?
Poštovani, ukoliko želite da kupujete putem administrativne zabrane, neophodno je da pri odlasku u radnju ponesete obrasce, popunjene i ovjerene od strane ovlašćene osobe iz Vašeg računovodstva, ne starije od 15 dana, ličnu kartu i sindikalnu karticu. Bez nekog od navedenih dokumenata kupovina, nažalost nije moguća.

Kako mogu da reklamiram proizvod kupljen u radnji?
Poštovani, potrebno je da reklamirani proizvod odnesete u radnju u kojoj je kupljen zajedno sa fiskalnim računom ili nekim drugim dokazom o kupovini, opišete vrstu oštećenja kako bi se popunio reklamacioni list. Zakonski rok za povratnu informaciju o ishodu reklamacije je 8 dana od dana kad je uložena reklamacija.

Treba da reklamiram proizvod koji je kupljen u vašoj radnji, ali ne mogu da pronađem račun. Šta mogu da uradim, pošto još uvek imam pravo na reklamaciju?
Poštovani, da bismo mogli da primimo proizvod na reklamaciju, prema Zakonu o zaštiti potrošača, neophodno je da Vi, kao kupac, dostavite fiskalni račun ili drugi dokaz o kupovini. Ukoliko ste proizvod platili platežnim sredstvom koje nije gotovina, prilažete drugi dokaz o kupovini. Kod plaćanja platnim karticama prilažete slip, kod plaćanja administrativnom zabranom izvod iz službe finansija preduzeća koje je istu izdalo. Ukoliko je predmetni proizvod plaćen gotovinski, jedini dokaz o kupovini je fiskalni račun. Sve ovo je potrebno da bi se zakonski kompletirala dokumentacija potrebna za obradu reklamacije

SAJT

Kako da znam koje veličine su u ponudi?
Poštovani, na sajtu je prikazana kompletna ponuda. Pored slike svakog artikla, sa desne strane imate prikazan izbor dostupnih veličina. Kada stanete kursorom na kvadratić i on pocrveni, u zagradi će Vam se prikazati i evropska veličina. Veličine koje nisu prikazane, nažalost nemamo na stanju. Ukoliko smo dobili tabelu od proizvođača otvoriće se kad kliknete na TABELA VELIČINA. Ukoliko želite da posjetite radnju u kojoj ima model koji želite, odaberite veličinu koja Vam je potrebna, pa potom kliknite na kvadratić u kome piše PRONAĐI i izlistaće se spisak radnji u kojima ima taj model u traženoj veličini.

U ponudi na sajtu imate model koji mi se dopada, ali nemate moj broj. Da li postoji mogućnost da mi poručite?
Poštovani, sve što imamo u ponudi je istaknuto na našem sajtu. Nažalost ne postoji mogućnost da Vam isporučimo veličinu koju nemamo u ponudi, niti postoji mogućnost da je nabavimo za Vas.

Da li na sajtu mogu da pretražim šta imate u ponudi za određenu veličinu, npr. broj 44?
Poštovani, potrebno je prvo da suzite pretragu na osnovu toga da li želite muški, ženski ili dječiji model. Nakon toga, koristite filtere koji su Vam ponuđeni sa lijeve strane. Možete suziti pretragu po veličini, ali i po boji, brendu, sportu za koji je namijenjen.

Koja je dužina gazišta?
Poštovani, podaci koje nam je proizvođač dao su dostupni na sajtu, u dijelu TABELA VELIČINA. Savjet je da se pri izboru ne oslanjate samo na dužinu gazišta, već i na evropski broj, a ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete da obavite zamjenu.

Kako da odaberem odgovarajuću veličinu trenerke, kad na sajtu nisu istaknute dimenzije odnosno obim i dužine nogavica i gornjeg dijela?
Poštovani, svi podaci koje smo dobili od proizvođača su istaknuti na sajtu u dijelu TABELA VELIČINA. Ukoliko taj podatak nije istaknut, nažalost, nismo ga dobili od proizvođača. Savjet je da se pri izboru oslonite na to koju veličinu obično kupujete. Svakako, ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete da obavite zamjenu.

Našao sam patike koje mi se dopadaju, ali nema uopšte ponuđenih veličina. Kako da znam da li ih imate u mom broju?
Poštovani, očigledno ste pretraživali na Google-u pa Vam je otvorio stranicu sa modelom koji smo ranije imali u ponudi. Nažalost, ukoliko nema ponuđenih veličina, znači da tog modela više nemamo na stanju. Pogledajte ostale modele u našoj ponudi.

PORUDŽBINE

Kako mogu da poručim proizvode sa sajta?
Prvi je samostalno poručivanje direktno na sajtu. Imate mogućnost da porudžbinu kreirate kao GOST ili da se registrujete kao kupac na sajtu i da kreirate porudžbinu sa Vašeg naloga. Porudžbinu možete obaviti pozivanjem kontakt centra na broj telefona 055/490-170. Potrebno je da u tom slučaju pripremite tačnu šifru artikla koja je istaknuta na sajtu kako bi operater poručio ono što želite. Takođe, porudzbinu možete obaviti i putem e-maila onlinebih@djaksport.com tako što ćete proslijediti šifru artikla i veličinu koju želite poručiti, kao i Vaše podatke: ime, prezime, grad, adresa, broj telefona. Jedan od načina za poručivanje je i putem naše facebook i Instagram stranice, putem privatnih poruka. Podaci neophodni za kreiranje narudzbe:


  • >Šifra artikla
    >Veličina
    >Količina
    >Ime i prezime primaoca
    >Adresa za isporuku
    >Mobilni kontakt telefon

Koje prednosti imam ukoliko poručujem kao registrovani kupac?
Poštovani, ukoliko se registrujete kao kupac na sajtu, možete koristiti pogodnosti članstva u loyalty klubu odnosno povezati Vašu Đak karticu sa nalogom na sajtu, čime dobijate karticu u elektronskom obliku i možete ostvariti povrat poena istaknut na sajtu u trenutku poručivanja odabranih artikala.

Kada želim da se registrujem na sajtu, traži mi da upišem e-mail i lozinku. Da li tu treba da se upiše lozinka za pristup e-mailu?
Poštovani, treba da osmislite lozinku koja će Vam služiti za pristup našem sajtu.

Registrovan sam na sajtu i pokusavam da se prijavim, ali stalno dobijam odgovor da mi email adresa koju stalno koristim nije u dobrom formatu?
Poštovani, ukoliko koristite mobilni telefon kao uređaj preko koga pristupate Vašem nalogu, često se dešava da prilikom unosa postoji prazno polje ispred ili iza email adrese. Nije vidljivo na prvi pogled, ali ga sistem prepoznaje i iz tog razloga dobijate odgovor da adresa nije u dobrom formatu. Potrebno je da postavite kursor na početak i izbrišete sve ispred, a zatim i iza adrese i neće više biti problema sa prijavom.

Registrovao sam se na sajtu i želim da poručim neke proizvode. Međutim, na spisku gradova za isporuku nema u ponudi moje mjesto. Kako da poručim?
Poštovani, ukoliko Vaše mjesto stanovanja nije na spisku ponuđenih, odaberite najbliže mjesto, a naziv Vašeg upišite u dijelu informacije bitne za isporuku.

Registrovan sam na sajtu, ali sam zaboravio lozinku. Možete li mi pomoći?
Poštovani, potrebno je da odete na polje prijava i da izaberete opciju zaboravljena lozinka. Na Vaš email će stići link putem koga možete promijeniti lozinku.

Koji je minimalan iznos za poručivanje?
Poštovani, sve što je u ponudi na sajtu možete poručiti da Vam stigne na adresu i ne postoji minimalan iznos za poručivanje. Ukoliko je ukupna vrijednost Vaše porudžbine preko 99KM, troškove dostave snosi Đak sport. Za porudžbine čija je ukupna vrednost ispod 99KM troškovi dostave iznose 7KM.

Kako da znam da sam dobro poručio?
Poštovani, ukoliko ste poručili nešto direktno sa našeg sajta, dokaz da ste dobro poručili je potvrda koja stiže na Vaš mail, kao PODACI O PORUDŽBINI. Možete još jednom da provjerite da li su svi podaci koje ste naveli ispravni, a ujedno dobijate i ID broj porudžbine. Ukoliko potvrda porudžbine nije stigla u Vaše INBOX sanduče, obavezno provjerite SPAM ili JUNK sanduče, gdje Vam stiže neželjena pošta. Ako Vam mail nije stigao, znači da ste preskočili neki korak i da porudžbina nije bila ispravna. Vratite se na sajt i provjerite da li je odabrani artikal i dalje u korpi. Ako jeste, otvorite korpu i ponovite ostale korake. Drugi način da provjerite da li je poručivanje uspješno jeste da odete na Vaš profil na našem sajtu i u padajućem meniju da odaberete dio ISTORIJA. Tu su evidentirane sve porudžbine napravljene na tom nalogu.

Ne mogu nikako da završim porudžbinu na sajtu. Idem na polje potvrdi i stalno me vraća na isto. Ispod piše da smanjim količinu, ali je to nemoguće, jer pokušavam da poručim samo jedan komad. Šta da radim?
Poštovani, pokušavate da poručite proizvod za koji smo već primili onoliko porudžbina koliko imamo količinu na lageru. Na žalost ne postoji mogućnost da se sajt ažurira u svakom trenutku, poslije svake primljene porudžbine. Time što Vam sajt ne dozvoljava da završite porudžbinu se izbjegava da naknadno budete obavješteni da poručeni proizvod nemamo za isporuku. Pri narednom ažuriranju sajta će to biti uklonjeno sa sajta. Najbolje je da taj artikal izbrišete iz korpe i odaberete neki drugi proizvod iz naše ponude.

Kako mogu da budem siguran da mi neće stići oštećen proizvod?
Poštovani, kompanija Đak sa čijeg sajta poručujete, je na našem tržištu već dugi niz godina i garantuje za sve isporuke iz internet prodavnice. Svaki proizvod se pregleda prije pakovanja i slanja na adresu kupca. Ukoliko se desi da niste zadovoljni proizvodom ili primijetite nedostatak koji je nama promakao možete kontaktirati kontakt centar 055/490-170 ili pisati na mail onlinebih@djaksport.com.

Napravio sam sinoć porudžbinu putem sajta, ali sam shvatio da mi treba veći broj. Možete li to da izmijenite?
Poštovani, nažalost nismo u mogućnosti da mijenjamo Vašu porudžbinu. Pripremite ID broj, pozovite kontakt centar i operater će provjeriti dokle je stigla obrada Vaše porudžbine. Ukoliko postoji mogućnost storniraće porudžbinu, kako bi mogli da napravite novu. U suprotnom, možete obaviti zamjenu kupljenog proizvoda, za drugu veličinu ili drugi model putem online prodavnice.

Putem Vašeg sajta sam napravio dvije porudžbine, pa me zanima da li to možete da objedinite i da mi pošaljete zajedno na adresu?
Poštovani, nažalost ne postoji mogućnost da se dvije porudžbine objedine. Važno je naglasiti da se vrlo lako može desiti i situacija u kojoj ste Vi poručili 2 artikla na jednoj porudžbenici, a da Vam artikli ne budu isporučeni zajedno. To je iz razloga što se dešava da artikli budu poslati iz dvije različite radnje.

Poručio sam juče putem sajta dva artikla i oba su na potvrdi porudžbine koja mi je stigla od vas. Međutim, danas sam dobio obavještenje da očekujem isporuku samo jednog proizvoda. Da li to znači da drugog nema?
Poštovani, često se dešava kad poručite više artikala na jednoj porudžbenici, da nemamo sve artikle na jednom mjestu. Kako se za koji artikal završava obrada porudžbine, tako se radi račun, paket predaje kurirskoj službi za isporuku, a Vama prosleđuje obaveštenje. Čim bude završena obrada porudžbine i za ostale artikle dobićete obavještenje kao i za prvi artikal. Važno je naglasiti da, ukoliko imate dostavu, ona ostaje ista, bez obzira da li ste poručili jedan ili više artikala i bez obzira koliko se paketa isporučuje na Vasoj adresi. Dostava je evidentirana na jednom računu. Ukoliko nemamo neki od poručenih artikala prosleđujemo obavještenje, kako biste znali da ne očekujete isporuku.

Da li mogu i kako da otkažem porudžbinu?
Poštovani, ukoliko ste se predomislili vezano za porudžbinu koju ste napravili kod nas potrebno je da pripremite ID broj porudžbine i da pozovete naš kontakt centar. Operater će provjeriti da li je moguće stornirati porudžbinu. Ne postoji vremensko ograničenje u kome to možete uraditi, ali Vas molimo da nas kontaktirate što prije, jer se često obrada porudžbine završi u roku od par sati i paket preda kurirskoj službi, pa je storniranje tada nemoguće.

Poručio sam patike i trenerku sa vašeg sajta. Ipak sam se predomislio i želim da poručim samo patike. Da li možete da otkažete trenerku?  Poštovani, ukoliko ste se predomislili vezano za neki artikal na porudžbini, potrebno je da pripremite ID broj porudžbine i da pozovete naš kontakt centar. Operater će provjeriti da li je moguće stornirati jedan artikal. Ne postoji vremensko ograničenje u kome to možete uraditi, ali Vas molimo da nas kontaktirate što prije, jer se često obrada porudžbine završi u roku od par sati i paket preda kurirskoj službi, pa je storniranje tada nemoguće.

Poručio sam patike na sajtu još pre nedjelju dana, ali još uvek nisu stigle, a niko me nije zvao. Šta je sa mojom pošiljkom?
Poštovani, sva obavještenja vezana za porudžbine putem sajta stižu na email koji ste naveli prilikom registracije odnosno prilikom poručivanja. Uobičajen rok za obradu porudžbine i isporuku je 1 do 2, maksimalno do 5 radnih dana i ukoliko Vam artikal još uvijek nije isporučen, najverovatnije da ga više nije bilo na stanju ili nije bio za slanje kataloškim putem. Molimo Vas da provjerite Vaš email, kao i junk sanduče, jer obavještenja često budu tu. Ukoliko Vam je jednostavnije, pripremite ID broj porudžbine, pozovite kontakt centar i operater će izvršiti provjere za Vas.

Kada sam poručivao proizvod na vašem sajtu pisalo je da je dostupan, a sad dobijam obaveštenje da artikal nemate za isporuku. Kako to?
Poštovani, naš sajt se ažurira više puta u toku dana. Nažalost ne postoji mogućnost da se ažurira u svakom trenutku, poslije svake porudžbine ili kupovine u našim radnjama. Iz tog razloga je i obavještenje na dnu stranice na našem sajtu koje kaže da su svi prikazani artikli dio naše ponude, ali ne podrazumijeva da su dostupni u svakom trenutku. Sve porudžbine se obrađuju onim redoslijedom kojim kupci poručuju, sve dok traženo imamo na lageru. Takođe, može da se desi da pri pregledu artikla kolege utvrde da je artikal oštećen i da iz tog razloga nije za isporuku.

Poručio sam sa sajta dva artikla i iznos porudžbine je 104KM pa mi je dostava besplatna. Sada sam dobio obavještenje da jedan artikal nemate. Da li to znači da ću platiti dostavu, jer je cijena artikla koji imate manja od 99KM? Poštovani, s obzirom da nije Vaša krivica što je ukupan iznos porudžbine manji od 99KM, dostava će biti besplatna.

Dobio sam obavještenje da artikal koji mi se dopada i koji sam poručio nemate za isporuku. Međutim, kada posjetim sajt i dalje piše da ga imate na lageru. Da li da napravim novu porudžbinu?
Poštovani, ukoliko ste dobili obavještenje da artikal koji ste poručili nemamo za isporuku onda je to zaista tako. Razlog zašto se i dalje može pronaći na sajtu je taj što se još uvijek vodi na stanju u radnji, ali je ili na rezervaciji za nekog kupca ili na rezervaciji po predračunu ili su kolege pri pregledu ustanovile da postoji neko oštećenje zbog koga artikal nije za slanje kataloškim putem. Zbog toga Vam savjetujemo da pogledate druge modele iz naše ponude.

NAČIN PLAĆANJA

Ako poručim sa sajta, kako mogu da platim?
Poštovani, ukoliko poručujete neki od proizvoda sa našeg sajta kao način plaćanja možete odabrati:

  • pouzećem, odnosno prilikom preuzimanja od kurirske službe, što podrazumijeva plaćanje isključivo gotovinom
  • platnim karticama Visa, MasterCard, Maestro i American Express odobrenim od strane banke izdavaoca za online, odnosno internet plaćanje
  • kreditnim karticama Banke Intesa na period otplate do 6 mjesečnih rata, za porudžbine preko 100KM

Da li postoji mogućnost da poručim neke artikle sa sajta i da ih platim administrativnom zabranom?
Poštovani, nažalost nije omogućeno plaćanje putem administrativne zabrane kad je u pitanju online kupovina

Kako mogu biti siguran u bezbjednost plaćanja karticom na sajtu?
Poštovani, sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banke Intesa, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Nijednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Ukoliko posjedujete Visa, MasterCard ili Maestro platnu karticu odobrenu od strane banke izdavaoca za online plaćanje, izaberite ovaj način plaćanja. Nakon što potvrdite narudžbenicu, bićete preusmjereni na sajt banke. Na sajtu banke vršite unos podataka sa platne kartice i obavljate plaćanje. Ukoliko je transakcija uspješna bićete vraćeni na naš sajt sa obaveštenjem da je plaćanje uspješno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspjelo, bićete vraćeni na naš sajt sa informacijom o neuspjelom plaćanju i moćićete da ponovite plaćanje ili da izaberete drugi način plaćanja. Povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Iz sigurnosnih razloga, podaci o vašoj platnoj kartici su vidljivi samo banci kao procesoru kartica. Sajt banke je zaštićen i siguran za ovaj način plaćanja.

Odabrala sam plaćanje karticom i nakon toga dobila obavještenje da artikal nemate za isporuku. Kada će mi biti vraćen novac na račun?
Poštovani, kada odaberete način plaćanja karticom na Vašem računu se rezervišu sredstva u iznosu Vaše porudžbine. Tek kada završimo obradu, potvrdimo da imamo na lageru ono što želite i uradimo račun, obavlja se naplata. Ukoliko nije moguće izvršiti isporuku obavještavamo Vas o tome, kao i banku da stornira rezervaciju sredstava kako biste mogli da raspolažete svojim novcem.

Da li se vrši konverzija valuta prilikom plaćanja platnim karticama?
Poštovani, sva plaćanja će biti obavljenima u konvertibilnim markama (BAM). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, KM iznos transakcije će biti konvertovan u Vašu valutu prema kursu Narodne Banke BIH. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primjenjuju operateri platnih kartica. Zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do male razlike u cijeni koja je naplaćena od cijene koja je iskazana na našem sajtu.

ISPORUKA

Za koliko je isporuka?
Poštovani, uobičajen rok za obradu porudžbine i isporuku poručenog artikla je 1 do 2, maksimalno do 5 radnih dana. Nažalost, nismo u mogućnosti da preciziramo tačan dan i vrijeme isporuke, jer to ne zavisi isključivo od nas već i od kurirske službe. U svakom slučaju, možete pozvati kontakt centar i operater će izvršiti provjere i dati Vam preciznije informacije o tome dokle je stigla Vaša porudžbina. Isporuka obično bude tokom narednog dana. Isporuka se vrši preko X Express kurirske službe.

Koliko naplaćujete isporuku?
Poštovani, cijena dostave je 7KM za sve narudzbe koje su vrijednosti ispod 99KM, dok je besplatna za sve narudzbe koje prelaze iznos preko 99KM.

Koja kurirska služba vrši dostavu?
Poštovani, sarađujemo sa X Express kurirskom službom, koja vrši isporuku radnim danima u periodu od 8 do 16 časova. Subotom i nedjeljom se ne vrši dostava. Na dan isporuke pozivaju Vas na broj koji ste ostavili prilikom kreiranja porudzbine kako biste potvrdili adresu preuzimanja.

Da li je moguća isporuka nakon 12 časova. Prije toga nikoga nema kući?
Poštovani, kao što ste vidjeli prilikom poručivanja, nažalost nismo u mogućnosti da preciziramo tačan dan i vrijeme isporuke. Samom potvrdom porudžbine ste pristali na rok i uslove isporuke. Kada Vas kurir kontaktira provjerite direktno sa njim da li postoji mogućnost da  Vam izađe u susret.

Šta se dešava ako nisam na adresi kad dođe kurir?
Poštovani, prije dolaska na Vašu adresu kurir će Vas kontaktirati na broj telefona koji ste naveli prilikom kreiranja porudžbine. Tom prilikom možete dogovoriti odlaganje isporuke za naredni dan. Ukoliko i sutradan nikoga ne bude na adresi, paket će nam se vratiti.

Da li mogu da otvorim paket i da probam poručeno, pa ako ne odgovara odmah da vratim kuriru?
Poštovani, nažalost tako nešto nije moguće. Da bi Vam kurir isporučio paket neophodno je da ga predhodno naplati. Ukoliko Vam poručeno ne bude odgovaralo možete se javiti kolegama u kontakt centru ili na mail onlinebih@djaksport.com da bi Vam dali dalje smjernice vezane za zamjenu artikla.

Dopadaju mi se proizvodi koje imate na sajtu. Da li mogu da poručim i da isporuka bude van granica BIH?
Poštovani, u mogućnosti smo da artikle poručene na sajtu www.djaksport.ba isporučujemo isključivo na teritiriji BIH. Ukoliko ste iz Srbije, Crne Gore ili Makedonije možete poručivati na sajtovima namijenjenim tom tržištu:

ZAMJENE

Stigle su mi patike koje sam poručio, međutim ne odgovara mi veličina. Da li mogu da zamijenim?
Poštovani, naravno da možete da zamjenite artikal koji ste poručili online, pod uslovom da artikal nije korišćen i da je u originalnoj ambalaži. Zamjenu možete obaviti u roku od 14 dana od dana prijema paketa. Uputstvo za zamjenu možete dobiti pozivom na kontakt centar 055/490-170 ili putem mail-a onlinebih@djaksport.com

Kako mogu da reklamiram proizvod kupljen preko vašeg sajta?
Poštovani, potrebno je poslati na mail onlinebih@djaksport.com sliku računa kao dokaz kupovine, nekoliko slika oštećenog artikla sa jasno vidljivim oštećenjem, naglasiti na koje je ime glasila porudzbina. Kolege zadužene za reklamacije će odmah pristupiti obradi reklamacije, a kupac će u zakonskom roku od 8 dana biti upoznat sa ishodom reklamacije.

ĐAK KARTICA LOJALNOSTI

Kako mogu da dobijem Đak karticu?
Poštovani, Đak karticu lojalnosti možete dobiti na dva načina. Prvi je da se obratite kolegama u bilo kojoj Đak radnji i nevezano za kupovinu bilo kog proizvoda, zatražite da popunite pristupnicu. Nakon popunjavanja pristupnice kolege će Vam izdati karticu.
Drugi je da pristupnicu popunite online, na našem sajtu, ukoliko ste registrovani korisnik. Detaljno uputstvo kako se aplicira za Đak karticu na sajtu, mozete pogledati ovdje. U tom slučaju dobijate karticu u elektronskom obliku.

Koje pogodnosti imam sa Đak karticom?
Poštovani, svaka kupovina donosi određene pogodnosti. Pravo trošenja zarađenih poena se ostvaruje na cjelokupan asortiman. Odnosi se i na akcijske artikle, ukoliko je tako navedeno u odluci o akcijskoj prodaji. Poeni koje ste zaradili prilikom online kupovine evidentiraju se 20. (dvadesetog) dana od dana kucanja računa. Poeni se najkasnije mogu iskoristiti u roku od godinu dana od dana kupovine kojom ste ih ostvarili, isključivo u nekoj od naših radnji.

Kako mogu da znam koliko imam poena na Đak kartici?
Poštovani, ukoliko ste Vašu karticu povezali sa svojim nalogom na našem sajtu, trenutno stanje poena možete provjeriti u svakom trenutku na svom profilu. Ukoliko nemate nalog na sajtu, stanje poena na Vašoj kartici mogu da Vam provjere kolege na kasi, u bilo kom maloprodajnom objektu.

Da li mogu poručeno na sajtu da platim poenima koje imam na kartice?
Poštovani, kao što je navedeno u pravilniku korišćenja Đak kartice, prilikom online kupovine moguće je isključivo sakupljanje poena, nažalost ne i trošenje. Poenima koje imate na kartici možete plaćati odabrano prilikom kupovine u maloprodajnim objektima.